Hello world!

tak. to mój nowy blog, gdzie spróbuję jakoś skomentować to, co przeczytam. mam nadzieje, że nie bedzie to ani nudne ani pretensjonalne, a może pozwoli komuś znaleźć coś przyjemnego do czytania. albo pożytecznego.

to już moja trzecia próba blogowania, szczerze mówiąc żadna się nie powiodła. nie z powodu lenistwa, bo zapiski na własny użytek prowadzę dość regularne zapiski od 1994 roku… wydaje mi się, że jakoś boję się publiczności. ale może tym razem będzie lepiej, może dorosłem nieco?

Skomentuj

